Zweden van Oost naar West

13 september 2017 - Rotterdam, Nederland

Vertrek:

De avond voor mijn reis start word ik enorm verrast door mijn lieve Zoon Quiriën en zijn lieve vriendin Kristy. Een grote mand vol allerlei lekkers en moois. Plus nieuwe superdeluxe Nikes (die gaan zeker wat kilometers maken in Zweden) en oorkonde voor liefste schoonmoeder <3 Zo ontzettend lief...... Oh ja, ik ben dus jarig tijdens deze trip.

Morgenochtend gaat het gebeuren. Mijn treinreis naar Zweden. 's Morgens vroeg vertrek ik van Rotterdam Alexander (met mijn rugzak) naar het plaatsje Nybro in Zweden. De reis ziet er uit als volgt:

Rdam-Alex -> Amersfoort -> Osnabrück -> Hamburg -> Kopenhagen -> Malmö -> en dan uiteindelijk om 22.43 Nybro Station

Gelukkig is er een hotel op loopafstand van het station met de mooie naam Villa Nostalgia. Daar ligt mijn sleutel al klaar. Booking.com is echt zo fijn!

Dag 1 van mijn reis. Ik ben er klaar voor. Gelukkig begint de herfst nu goed door te zetten, want ik wil zo graag die mooie kleurschakeringen zien in de bossen waar de trein doorheen rijdt. Foto's volgen natuurlijk zo snel mogelijk.

Tijd om mijn laatste check te doen.