Xananas goes Honeypie

20 augustus 2022 - Middelburg, Nederland

Deze ochtend besluit ik naar Tref te gaan. Dat herinner ik me nog uit mijn jeugd. Het Trefcenter:een groot warenhuis waar wij als familie, tijdens de zomervakanties in Aagtekerke, boodschappen gingen doen.
Nu is het een klein winkelcentrum met Action, Albert Heijn, Etos,  bloemenzaak, broodjeszaak, schoenmaker/sleutelservice etc. (zie link https://inspirerealestate.nl/winkelcentrum-tref-middelburg-opgeleverd/)
Doordat ik niet de juiste afslag neem mis ik de naastgelegen Parkeergarage. Gelukkig beland ik bij een parel die ik ontdek in deze Middelburgse oester. HONEYPIE
Gevestigt in een mooi gebied; Achter de houttuinen (nr. 50). Sowieso is hier veel te ontdekken, maar daar volgen andere blogs over.
Honeypie is een vrolijke en gezellige lunchroom met ontzettend veel lekkers. Je kijkt er je ogen uit. Tong- en oogstrelend. Wat word ik hier vrolijk van. Je kunt hier lunchen, maar ook een picknick regelen of een high tea.
Mijn bestelling vandaag is cappuccino met havermelk en proeverij (ipv donut een heerlijk minitaartje). De helft eet ik hier en de andere helft laat ik inpakken voor thuis. Tot ziens Honeypie!

Selfie Honey

Honeypie

1. Luciënne:
    Klinkt goed! Volgende keer ga ik met je mee! 😉☕️
  2. Xandra:
    @lucy zeker weten!
  3. Karin Nijman:
    21 augustus 2022
    Wat heerlijk Xandra, zo zie je dat je bij toeval parels ontdekt 😀
  4. Xandra:
    22 augustus 2022
    Er zijn nog zoveel oesters te openen en parels te ontdekken 😘😁